Ogłoszenia

01.01.2010

Łódź, 28.07.2017

Szanowni Państwo, Poniżej znajdą Państwo informacje o wynikach postępowań przetargowych.

informacja_o_wyborze_dostawcy_remont.doc

Łódź, 26.07.2017

Szanowni Państwo, Poniżej znajdą Państwo informacje o wynikach postępowań przetargowych.

informacja_o_wyborze_dostawcy_parownik.doc

informacja_o_wyborze_dostawcy_jigger.doc

informacja_o_wyborze_dostawcy_drukarki.doc

informacja_o_wyborze_dostawcy_spektrofotometr1.doc

informacja_o_wyborze_dostawcy_spektrofotometr2.doc

Łódź, 13.06.2017
Aktualizacja wymagań na przetarg podłączenia maszyn i remontów.
Pliki do pobrania poniżej.

parametry_techniczne_zalacznik_2

informacja_o_zamowieniu_remont_zmiana

Łódź, 05.06.2017

Szanowni Państwo,

w związku z projektem „Wdrożenie wyników prac B+R celem wytwarzania cyfrowo drukowanych kompozytowych materiałów tekstylnych o właściwościach barierowych UV i antyelektrostatycznych” realizowanego w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zapraszamy do składania ofert w zakresie:

- dostawy cyfrowych drukarek dla tekstyliów

- dostawy parownika

- dostawy barwiarki typu jigger

- dostawy spektrofotometrów

- przyłączenia nowych maszyn, zbudowania instalacji i zmodernizowania potrzebnej części budynku.

Wszelkie potrzebne informacje oraz specyfikacje znajdą Państwo pod poniższymi linkami do dokumentów do pobrania.

spektro.doc

spektro_1.doc

spektro_2.doc

parownik.doc

parownik_1.doc

parownik_2.doc

drukarki.doc

drukarki_1.doc

drukarki_2.doc

jigger.doc

jigger_1.doc

jigger_2.doc

remont.doc

remont_1.doc

remont_2.doc

Łódź, 15.11.2016

Szanowni Państwo, poniżej znajdą Państwo wyniki postępowania przetargowego na dostawę i montaż powlekarki.

informacja_o_wyborze_dostawcy_powlekarka.doc

Łódź, 03.11.2016

Szanowni Państwo, zapraszamy do składania ofert na dostawę i montaż powlekarki.

Potrzebne dokumenty i warunki przetargu znajdą Państwo w linkach poniżej:

powlekarka.doc

załacznik1.doc

zalacznik2.doc

Łódź, 17.03.2015

Miło nam poinformować, że wykonawcą wyników prac badawczych dotyczących linii technologicznej odnowy wody będzie Politechnika Łódzka, Zakład Technik Inżynierii Środowiska, ul. Wólczańska 175, 90-924 Łódź.

Łódź, 24.07.2014

Miło nam poinformować, że dostawcą usług informatycznych i technicznych związanych z instalacją infrastruktury technicznej i oprogramowania systemu B2B, wartości niematerialnych i prawnych w postaci oprogramowania elektronicznego systemy wymiany danych typu B2B, oraz nowych środków trwałych w postaci niezbędnego sprzętu komputerowego będzie firma

Kammag Magdalena Filipiak Ul. Tomaszewicza 1/56 94-048 Łódź

Łódź, dnia 09.07.2014r.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe

„JANIS” Janusz Wlachos

ul. Lublinek 7,

93-469 Łódź

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/POIG 8.2/14

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na planowany zakup urządzeń, oraz oprogramowania wraz w zdrożeniem w celu realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności firmy poprzez wdrożenie zintegrowanego systemu B2B” w ramach Działania 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013

Tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności firmy poprzez wdrożenie zintegrowanego systemu B2B

Termin realizacji projektu

Maksymalnie do 30.06.2015r

Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług informatycznych i technicznych związanych z instalacją infrastruktury technicznej i oprogramowania systemu B2B, zakup wartości niematerialnych i prawnych w postaci oprogramowania elektronicznego systemy wymiany danych typu B2B, oraz zakup nowych środków trwałych w postaci niezbędnego sprzętu komputerowego.

Zakup wartości niematerialnych i prawnych – oprogramowania:

Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów. – 1 szt.

Oprogramowanie  służące do utworzenia wirtualnego klastra, na którym zostaną utworzone wirtualne maszyny

Oprogramowanie maszyny wirtualnej – 2 szt

system operacyjny serwerowy do obsługi 15 użytkowników. Do zaimplementowania na dwóch urządzeniach serwerowych zakupionych w projekcie.

Oprogramowanie serwerowe dla konsoli do zarządzania środowiskiem wirtualnym – 1 szt

system operacyjny serwerowy, na którym zostanie zainstalowane oprogramowanie do zarządzania środowiskiem wirtualnym. Do zaimplementowania na urządzeniu serwerowym – konsoli do zarządzania środowiskiem wirtualnym

oprogramowania do automatyzacji i wymiany danych klasy ERP – szt. 1

oprogramowanie stanowiące główne zadanie projektu, które pozwoli ulepszyć i przyspieszyć proces biznesowe realizowane przez klientów firmy.

Planowane do nabycia rozwiązanie informatyczne poprzez funkcjonalności wdrażanych modułów umożliwi prowadzenie procesów biznesowych w środowisku on-line. Po zalogowaniu się do systemu za pomocą przeglądarki internetowej partnerzy firmy będą mieli możliwość dostępu do systemu wdrożonego przez Wnioskodawcę, dzięki czemu możliwym będzie m.in. złożenie zamówienia, weryfikacja terminowości płatności oraz składanie ewentualnych reklamacji. Wdrażane w ramach projektu oprogramowanie zainstalowane zostanie na zakupionym w ramach projektu serwerze.

Wdrożony system B2B powinien zautomatyzować procesy gospodarcze łączące podmioty w projekcie, zapewnić lepszą koordynację działań pomiędzy nimi i usprawnić wymianę informacji drogą elektroniczną.

Na płaszczyznę elektroniczną powinny zostać przeniesione następujące procesy biznesowe:

1. Ofertowanie – możliwość uzyskania wyceny złożonych zamówień

2. Składanie zamówień – możliwość składania zamówień elektronicznie

3. Informacja o statusach – sprawdzenie obecnego statusu dla realizowanych zamówień.

4. Faktury elektroniczne – możliwość pobierania faktur/przesyłania faktur na adres e-mail.

5. Historia transakcji – sprawdzenie historii zamówień,

6. Składanie reklamacji.

Platforma B2B powinna składać się z następujących modułów:

I etap: Moduł pierwszy [wykonanie i wdrożenie oprogramowania umożliwiającego w panelu klienta: ofertowanie, składanie zamówień, pobieranie informacji o statusach zamówień

I| etap: Moduł drugi [wykonanie i wdrożenie oprogramowania umożliwiającego w panelu klienta: pobierania faktur elektronicznych, historii transakcji, reklamacje, usługa SaaS

Zakup nowych środków trwałych – (poniżej podano szacunkowe minimalne parametry techniczne):

a) urządzenie serwerowe – 2 szt

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Obudowa: Rack 1U

Procesory: 2CPU

Procesor: Intel Xeon rodziny E5

Dyski: 4 x 300GB SAS 10k Hot Plug

Pamięć:  64GB DDR3 1333MHZ

Zasilacz: 2x Hot Plug

Kontroler dysków: sprzętowy

Szyny montażowe do szaf rack 19′

Karta sieciowa: 2 gniazda RJ45 Gigabit

Gwarancja: 36 miesięcy z naprawą w miejscu instalacji, reakcja następnego dnia roboczego

b) urządzenie serwerowe (konsola do zarządzania środowiskiem wirtualnym) – 1 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Obudowa: Rack 1U

Procesory: 1CPU

Procesor: Intel Xeon rodziny E5

Dyski: 2 x 300GB SAS 10k Hot Plug

Pamięć:  8GB DDR3 1333MHZ

Zasilacz: 1x Hot Plug

Szyny montażowe do szaf rack 19′

Karta sieciowa: 2 gniazda RJ45 Gigabit

Gwarancja: 36 miesięcy z naprawą w miejscu instalacji, reakcja następnego dnia roboczego

c) urządzenie do archiwizacji danych (dysk sieciowy) – 1 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Minimalna ilość dysków: 4,

Zamontowane dyski min: 2 X 2TB

Interfejs sieciowy: 2 x GbE

2 zasilacze

Szyny montażowe do szaf rack 19′

d) urządzenie do podtrzymywania zasilania UPS – 1 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Obudowa max Rack 2U

Moc > 1900W

Zarządzanie przez sieć

e) urządzenie konsola do szafy serwerowej – szt.1.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Obudowa : Rack 1U

Wyświetlacz rozdzielczość min: 1280×1024

f) urządzenie sieciowe Router – 1 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

2x interfejs WAN

Obudowa : Rack 1U

g) urządzenie sieciowe Switch  – 2 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Min 24 Porty 1Gb

VLAN

Obudowa : Rack 1U

h) urządzenie sieciowe WIFI (Access Point) – 2 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Access Point

WPA2, WMM

i)komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 1 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Procesor typu Intel

Karta graficzna: oddzielna 1GB pamięci

Matryca LED 13,3′

RAM: 4GB

Dysk SSD 126GB

Wifi N, LAN 1Gb,

wbudowana Kamera HD

System operacyjny

j) zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem – 8 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Procesor typu Intel

System operacyjny

Pamięć: 4GB

HDD 160GB

DVD+/- RW

czytnik kart pamięci

LAN 100Mb

zasilacz: zgodność z normą ENERGY STAR 5.2

mysz

klawiatura

Monitor LED 19′

k) stacja robocza (komputer panelowy) – 19 szt.

Parametry techniczne minimalne wymagane:

Dotykowy Panel PsC,

Ekran miń 15″

Procesor miń 1GHz,

RAM min 1GB,

LAN 100Mb

2x USB, 1x RJ-45,

Bezwentylatorowy

l) terminal mobilny – 3 szt.

Parametry techniczne wymagane:

Obsługa przeglądarki www

Obsługa Kodów 1D

usługa informatyczna związana z instalacja i wdrożeniem oprogramowanie do automatyzacji i wymiany danych klasy ERP.

Planowane wydatki związane z kategorią usług informatycznych i technicznych związanych z instalacją infrastruktury technicznej i oprogramowania mają na celu sprawne i prawidłowe wdrożenie modułu systemu B2B dedykowany Wnioskodawcy służący zaaplikowaniu  innowacyjnego rozwiązania nowych usług w firmie, poprzez min. Instalację, konfigurację i wdrożenie oprogramowania

Wymagania wobec oferentów

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty należy przygotować w języku polskim.

Wszystkie ceny należy podawać w wartościach netto i PLN.

Wskazanie terminu zakończenia dostawy i wykonania usług w ramach przedmiotu zamówienia.

Wskazanie okresu gwarancji.

Termin ważności oferty

Minimum 30 dni

Termin składania ofert

Do dnia 21.07.2014r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu oferty do zamawiającego).

Oferty można składać:

- drogą elektroniczną na adres piotrek@janis.pl, listownie lub osobiście na adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź.

Oferty winny być zgłoszone w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej: www.janis.pl oraz w siedzibie firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź.

Kryteria wyboru oferty

Ocena będzie dokonywana dwuetapowo.

W pierwszy etapie badane będzie zachowanie wymogów formalnych przedstawionych w zapytaniu ofertowym, w tym zgodność oferty z przedmiotem zamówienia.

W drugim etapie nastąpi porównanie warunków przedstawionych w ofertach zaakceptowanych przez zamawiającego po ocenie dokonanej w pierwszym etapie i przyznanie poszczególnym ofertom punktów na podstawie poniższych kryteriów wyboru:

- cena dla przedmiotu zamówienia – 80 punktów,

- czas realizacji – 20 punktów,

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania równa jest sumie maksymalnej ilości punktów z poszczególnych kryteriów wyboru i wynosi 100 punktów.

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu                o ustalone kryteria.

W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie przedmiotu oferty prosimy kierować zapytania na adres piotrek@janis.pl Piotr Wlachos

Łódź, 07.07.2014

Miło nam poinformować, że dostawcą linii technologicznej odnowy wody będzie firma Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe WODPOL Włodzimierz Serafin, Tomaszów Maz. (97-200) ul. Orzeszkowej 35-37.


Łódź, 18.06.2014

INFORMACJA O ZAMÓWIENIU

Zakup nowych środków trwałych dla firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 pn: „Wzrost konkurencyjności firmy poprzez nabycie i wdrożenie wyników prac B+R w celu zbudowania układu odzysku i zawracania wody technologicznej”.

Nazwa osi priorytetowej i działania:

Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość.

Działanie III.3 Rozwój B+R w przedsiębiorstwach.

WARUNKI  ZAMÓWIENIA

I : Informacje ogólne:

Zamawiający – Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos. ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź zaprasza do składania ofert w trybie zamówienia na zakup nowych środków trwałych.

Zamawiający  nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

Rozliczenie za dostawę urządzeń nastąpi w PLN.

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.

Wszystkie osoby po stronie Zamawiającego, biorące udział w postępowaniu, zobowiązani są do złożenia oświadczenia o bezstronności.

II : Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest  zakup następujących maszyn/urządzeń:

- zakup i montaż linii technologicznej odnowy wody

Linia technologiczna zakupywana w ramach projektu musi składać się z wymienionych urządzeń i zapewnić parametry określone w specyfikacji technicznej:

Zbiorczy punkt poboru

Usuwanie zanieczyszczeń mechanicznych do 400 μm przy pomocy mechanicznego filtra pracy ciągłej o przepustowości 20 m3/h.

3. Układ schłodzenia kąpieli spustowych. Ponieważ kąpiele poprodukcyjne mogą mieć temperatury  50 – 70°C należy ją obniżyć ze względów zarówno technologicznych (przed następnymi stopniami obróbki) jak i kosztowych, do poziomu poniżej 35°C.

4. Układ korekty pH – występuje konieczność obniżenia pH z poziomu 9,5 do ok. 6,5-7,0. Zbudowany w oparciu o zbiornik magazynowy kwasu i pompy dozującej sterowanej poziomem pH.

5. System stabilizacji tlenowej gdzie zostanie zamontowana technologia zredukowania ChZT i BZT. Technologia będzie pracowała w oparciu o stabilizację tlenową osadu nadmiernego co umożliwi kumulację i zagęszczanie odpadów i ich utylizację poprzez recyrkulację koncentratu i osadu nadmiernego.

6. Moduł filtracji podstawowej przy pomocy modułów membran ultrafiltracyjnych. Ma zawierać dwa moduły permeatu ultrafiltracyjnego o wydajności do 10m3/h każdy.

7. Zbiornik wody NR1 magazynuje wodę podczyszczoną po ultrafiltracji co umożliwi przeprowadzenie kolejnych etapów uzdatniania, które muszą zmierzać do poprawienia barwy i mętności.

8. Kolejny etap to ozonowanie które jako najskuteczniejsza metoda działa zarówno jako silny utleniacz jak i ma właściwości dezynfekujące. Przy pomocy ozonu możemy rozłożyć substancje przenoszące barwę. W nawiązaniu do powyższego istnieje konieczność uwzględnienia generatora ozonu.

9. Kolejny etap konieczny do zastosowania to sorpcja na węglu aktywnym która będzie zatrzymywała produkty oddziaływania ozonowania.

10. Ostatnim elementem ciągu odzysku wody technologicznej będzie zatrzymywanie pozostałych składników głównie związanych z organiką (barwą) przy pomocy wysokowydajnych , mikroporowatych anionitów regenerowanych solanką a następnie odzyskana woda będzie skierowana do istniejących zbiorników magazynowych wody technologicznej

III: Opis warunków udziału w postępowaniu:

Warunkiem udziału w postępowaniu, jest udzielenie gwarancji na zakupione urządzenie na minimum 12 miesięcy, co deklaruje Dostawca w formularzu ofertowym.

Zapewnienie odpowiedniej jakości urządzeń, serwisu oraz terminu realizacji zamówienia.

urządzenia muszą spełniać normy CE

IV: Sposób obliczenia ceny ofertowej:

Cena ofertowa powinna zawierać wszelkie koszty związane z zakupem i montażem maszyn.

Cenę należy podać cyfrowo i słownie, wykazując kwotę netto, stawkę i kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.

V: Kryteria oceny ofert oraz ich opis:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium :

- cena – 100%

Punkty obliczone zostaną wg następującego wzoru:

Kryterium cena:

Pb(C) = (Cn : Cb) x 100%

- opis:

Pb(C)  – ilość punktów

Cn     – cena oferty najniższej

Cb      – cena oferty badanej

Gdzie:

1% odpowiada jednemu punktowi przyjętemu do oceny.

Do oceny przyjmuje się całkowitą cenę zamówienia netto.

VI: Termin wykonania zamówienia:

Dostawa urządzenia powinna nastąpić nie później niż do końca czerwca 2015r

VII: Sposób przygotowania ofert:

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 z zastosowaniem informacji zawartych w „informacji o zamówieniu”.

Oferta musi być złożona w języku polskim.

Oferta musi posiadać logotypy, które zamieszczone są w Załączniku nr 1.

Oferta musi być podpisana przez osoby reprezentujące firmę, zgodnie z dokumentem rejestrowym i przepisami prawa.

Kserokopie dokumentów załączonych do oferty, muszą być podpisane za zgodność z oryginałem w sposób czytelny.

W przypadku dołączenia do oferty nieczytelnej kopii, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału dokumentu.

VIII: Miejsce i termin składania ofert oraz termin ich otwarcia:

Oferty należy składać osobiście w siedzibie firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos. ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź do dnia 04.07.2014 r. do godz. 16.00, pocztą (liczy się data otrzymania) lub na adres emailowi piotrek@janis.pl

Otwarcie ofert nastąpi kolejnego dnia w siedzibie firmy.

Zamawiający może żądać od potencjalnych Dostawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

IX: Termin związania ofertą:

31 lipca 2014

X: Informacje końcowe:

Osobą udzielającą informacji na temat niniejszego zamówienia jest Pan Piotr Wlachos Tel. 42 211 18 05

W razie stwierdzenia nieprawdziwych danych zawartych w przedłożonej ofercie, mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający ma prawo wykluczyć daną ofertę.

Umowa na dostawę sprzętu powinna zawierać następujące informacje:

- W wyniku złożenia oferty w związku z ogłoszeniem o zamówieniu, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia maszyny/urządzenia – ..……….. według projektu o nazwie: „Wzrost konkurencyjności firmy poprzez nabycie i wdrożenie wyników prac B+R w celu zbudowania układu odzysku i zawracania wody technologicznej” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013:

Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość;

Działanie III.3 Rozwój B+R w przedsiębiorstwach.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków niniejszego zamówienia a także unieważnienia postępowania.

Załączniki:

Zał. nr 1 – formularz ofertowy

Miejscowość i data.                   Piotr Wlachos

Łódź 18.06.2014r

Załącznik Nr 1.

OFERTA

Przedmiot zamówienia: zakup i montaż linii technologicznej odnowy wody

Nazwa urządzenia:………………………………………………………………………………………

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos. ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź

Dostawca:…………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………..

Cena ofertowa w PLN:

Netto: zł………………………………………………………………………………………..

Słownie…………………………………………………………………………………

Podatek VAT :  stawka:………… Kwota:………………………………..

Brutto:  zł…………………………………………………………………………………..

słownie:…………………………………………………………………………..

Termin zakończenia realizacji zamówienia:…………………………………………………………….

Długość gwarancji:…………………………………………

Termin związania ofertą:  …………………………………

Oferujemy dostawę urządzeń objętych zamówieniem zgodnie z wymogami opisu zamówienia

Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz otrzymaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.

Załączniki:

…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

Data Podpis osób upoważnionych

Łódź, 16.01.2012

Miło nam poinformować, że najkorzystniejszą ofertę na dostawę automatycznej rozcinarki do dzianin złożyła firma Bianco S.p.a. z Włoch za pośrednictwem Drotex Sp. z o.o. z Warszawy.

Łódź, 13.01.2012

Miło nam poinformować, że dostawcą innowacyjnej technologii obróbki surowej dzianiny będzie firma R&D Project Sp. z o.o. z Łodzi.  Oferta tej firmy była jedyną w konkursie.

Łódź, 09.01.2012

Miło nam poinformować, że najkorzystniejszą ofertę na dostawę linii susząco-stabilizującej przedstawiła firma Drotex Sp. z o.o. z Warszawy oferując maszynę firmy Unitech.

Łódź, 29.12.2011

Przetarg

na dostawę automatycznej rozcinarki do dzianin.

  1. 1. Nazwa i adres Zamawiającego.

P.P.H.U. „JANIS” Janusz Wlachos Ul. Lublinek 7 93-469 Łódź

WWW.janis.pljanis@janis.pl

  1. 2. Tryb udzielania zamówienia.

Postępowanie ofertowe.

  1. 3. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Automatyczna rozcinarka do dzianin.

Cechy rozcinarki:

- ma posiadać automatyczną platformę do odwijania wózka z dzianiną ze stali kwasoodpornej,

- musi zawierać wyżymarkę w paśmie z wagą do regulacji ilości dzianiny podawanej do rozcięcia,

- musi zawierać urządzenie „antitwist” do końcowego odkręcania dzianiny,

- musi zawierać urządzenie (fotokomórkę) do prowadzenia noża w sposób automatyczny w miejscu wydzielonej igły (w miejscu rozcięcia),

- szerokość robocza 260 cm.

  1. 4. Zamówienia częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. 5. Informacja o ofercie wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. 6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami ;

Piotr Wlachos, z-ca dyrektora 601993348 piotrek@janis.pl

  1. 7. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności.

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.01.2012 do godz. 16:00. Termin ważności oferty minimum 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

  1. 8. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.01.2012 o godz. 10:00.

  1. 9. Kryteria oceny ofert.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednia wagę procentową

  1. a. Cena
l.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena netto za realizację zamówienia( C ) 80 % 80 punktów

Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”: W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów  wynikającą z działania:

Pi (C) = Cmin/Ci X 100 ( C) X 100 %

gdzie:

Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”;

Cmin -cena najniższej oferty ;

Ci – cena oferty rozpatrywanej;

C – znaczenie kryterium „Cena”.

  1. b. Okres gwarancji:

0 -12 miesięcy                                     –          0 pkt

12 – 18 miesięcy                                 –          10 pkt

18 – 24 miesiące                                 -          20 pkt

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
  2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

11. INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)     zmiany warunków udzielenia zamówienia,

2)     unieważnienia postępowania,

3)     nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

4)     pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.

12. ZABEZPIECZENIE GWARANCJI

Wystawienie weksla własnego na kwotę 5.000 Euro na okres 18 miesięcy.

Łódź, 29.12.2011

Przetarg

na opracowanie i dostawę innowacyjnej technologii obróbki surowej dzianiny.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego.

P.P.H.U. „JANIS” Janusz Wlachos

Ul. Lublinek 7

93-469 Łódź

WWW.janis.pl

janis@janis.pl

2. Tryb udzielania zamówienia.

Postępowanie ofertowe.

3. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest innowacyjna technologia obróbki surowej dzianiny.

Celem technologii ma być usprawnienie sposobu obróbki surowej dzianiny. Nowy proces będzie charakteryzował się tym, iż surowa dzianina z maszyny dziewiarskiej poddawana będzie praniu i barwieniu lub bieleniu w barwiarce. Następnie wybarwioną i odwirowaną dzianinę suszyć się będzie na suszarko – stabilizatorze w odpowiedniej temperaturze w zależności od rodzaju włókien. Tak przygotowana dzianina ponownie zakładana będzie na suszarko – stabilizator, w którym w części wstępnej znajdował się będzie fulard trzywałowy z dwoma kuwetami.

Wysuszoną dzianinę wprowadzać się będzie do pierwszej kuwety, gdzie nastąpi napawanie pierwszą mieszaniną zawierającą środek poprawiający zwilżalność powierzchniową, środki uszlachetniające i wodę. Następnie dzianina przejdzie przez pierwszy zestaw wałów wyżymających fularda, gdzie nastąpi usunięcie nadmiaru roztworu mieszaniny, zostawiając pewną jej ilość niezbędną do zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu. Pozostałość środków uszlachetniających będzie następnie przenoszona w wilgotnej dzianinie do drugiej kuwety.

W kolejnej kuwecie znajdować się będzie druga mieszanina, zawierająca środek poprawiający zwilżalność powierzchniową. Zwilżona i napawana środkami uszlachetniającymi dzianina zostanie wprowadzana do drugiego zestawu wałów wyżymających fularda, gdzie nastąpi ostateczne jej wyżęcie.

Następną fazą cyklu technologicznego będzie dalsze prowadzenie wilgotnej dzianiny, zawierającej środki uszlachetniające, przez urządzenie prostujące i wyrównujące strukturę i naprężenia w tej dzianinie.

Dalej dzianina będzie prowadzona przez łańcuchy, które skierują ją do komór suszących stabilizatora (suszarki ramowej) – stanowiącej element linii susząco – stabilizującej. W tej fazie odbędzie się wykurcz termiczny, co spowoduje ostateczne usuniecie naprężeń w dzianinie oraz usieciowanie termiczne na powierzchni włókna środków uszlachetniających. Wysuszona i ustabilizowana dzianina nawijana będzie na belę w nawijarce precyzyjnej, stanowiącej ostatni z elementów kompletnej linii susząco – stabilizującej dzianinę. Jako środki uszlachetniające można stosować: środki trudnopalne, bakteriobójcze, zapachowe, przeciwdeszczowe (wodoodporne), zmiękczające, środki z wyciągiem aloesu, środki zawierające teflon, środki antyelektrostatyczne i inne.

4. Zamówienia częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Informacja o ofercie wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami ;

Piotr Wlachos, z-ca dyrektora

601 993 348

piotrek@janis.pl

7. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności.

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.01.2012r. do godz. 16:00.

Termin ważności oferty minimum 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

8. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.01.2012 o godz. 9:00.

9. Kryteria oceny ofert.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednia wagę procentową

  1. Cena
l.p. Kryterium Znaczenie

procentowe

kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta

za dane kryterium

1. Cena netto za realizację zamówienia( C ) 100 % 100 punktów

Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”:

W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów  wynikającą z działania:

Pi (C) = Cmin/Ci X 100 ( C) X 100 %

gdzie: Pi(C) ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”;
Cmin cena najniższej oferty ;
Ci cena oferty rozpatrywanej;
C znaczenie kryterium „Cena”.

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
  2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert

11. INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. zmiany warunków udzielenia zamówienia,
  2. unieważnienia postępowania,
  3. nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
  4. pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.

Łódź, 12.12.2011

Przetarg

na dostawę linii susząco-stabilizującej.

Łódź, 12.12.2011

  1. 1. Nazwa i adres Zamawiającego.

P.P.H.U. „JANIS” Janusz Wlachos Ul. Lublinek 7 93-469 Łódź

WWW.janis.pljanis@janis.pl

  1. 2. Tryb udzielania zamówienia.

Postępowanie ofertowe.

  1. 3. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Linia susząco – stabilizująca do dzianin – linia składająca się z kilku zintegrowanych elementów:

  • Stabilizator wraz z fulardem – Standardowy stabilizator do delikatnych dzianin o niskich gramaturach i z dużym udziałem przędz poliuretanowych, ze szczególnym uwzględnieniem następujących cech:

Szerokość robocza – 260cm. Dwa podwójne fulardy. Automatyczny prostowacz wątku na wejściu. 7 – polowa komora susząco-stabilizująca zawierająca inwerterowe sterowanie nawiewem gorącego powietrza osobno na górną i dolną powierzchnię dzianiny. Grzanie gazowe. Dysze nadmuchowe o wzdłużnym przekroju pionowym prostokątnym. Wejście dzianiny min. 6m długości, z parownikiem min. 1m . Łańcuch pionowy z klapkami przytrzymującymi dzianinę w każdym ogniwie. Strefa schładzania dzianiny. Całkowicie bezobsługowy rekuperator do odzysku ciepła ze spalin. Noże do krajki w postaci podwójnych dysków ustawionych pod kątem (typ Tandematic) a nie obrotowych noży tnących.

  • Prostowacz wątku –  Automatyczny prostowacz wątku na wejściu z uniwersalnymi głowicami optycznymi do dzianin o różnym splocie
  • Nawijarka precyzyjna – do precyzyjnego nawijania materiału na bele. Prowadzenie fotokomórką, j-box do umożliwienia ciągłej pracy bez zatrzymywania, elektroniczny licznik metrów. Szerokość robocza – 260cm.

Dzianina w każdym etapie ma być prowadzona beznapięciowo.

  1. 4. Zamówienia częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. 5. Informacja o ofercie wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. 6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami ;

Piotr Wlachos, z-ca dyrektora 601993348 piotrek@janis.pl

  1. 7. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności.

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.01.2012 do godz. 16:00. Termin ważności oferty minimum 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

  1. 8. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.01.2012 o godz. 10:00.

  1. 9. Kryteria oceny ofert.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednia wagę procentową

  1. a. Cena
l.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena netto za realizację zamówienia( C ) 60 % 60 punktów

Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”: W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów  wynikającą z działania:

Pi (C) = Cmin/Ci X 100 ( C) X 100 %

gdzie:

Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”;

Cmin -cena najniższej oferty ;

Ci – cena oferty rozpatrywanej;

C – znaczenie kryterium „Cena”.

  1. b. Okres gwarancji:

0 -12 miesięcy                                     –          0 pkt

12 – 18 miesięcy                                 –          10 pkt

18 – 24 miesiące                                 -          20 pkt

  1. c. Szybkość reakcji serwisu:

Dostępność darmowego serwisu online oraz dostępność techników na miejscu w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii – 20pkt

Dostępność darmowego serwisu online  lub dostępność techników na miejscu w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii – 10 pkt

W pozostałych przypadkach   – 0 pkt

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
  2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

11. INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)     zmiany warunków udzielenia zamówienia,

2)     unieważnienia postępowania,

3)     nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

4)     pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.

12. ZABEZPIECZENIE GWARANCJI

Wystawienie weksla własnego na kwotę 20.000 Euro na okres 18 miesięcy.

01.12.2011

Zgodnie z punktem 11 zapytania ofertowego z dnia 05.07.2011 na zakup Linii susząco-stabilizującej do dzianin, P.P.H.U. „Janis” unieważnia postępowanie ofertowe. Zakup Linii susząco-stabilizującej do dzianin miał zostać zrealizowany w ramach Działania 4.3 Kredyt technologiczny Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Podpisanie umowy z dostawcą linii uzależniono od decyzji Banku Gospodarstwa Krajowego o rekomendowaniu projektu do dofinansowania.

Z uwagi na długi okres rozpatrywania złożonego wniosku o dofinansowanie, a także dużą zmienność na rynku Linii susząco – stabilizujących, zdecydowano się na rozpisanie nowego zapytania ofertowego w terminie późniejszym. Warunki nowego postępowania zostaną do Państwa wysłane w stosowanym terminie.

ŁÓDŹ, 20.07.2011

WYNIKI PRZETARGU

Pragniemy poinformować,  że najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Icomatex (Hiszpania), za pośrednictwem Damko-Polska Sp. z o.o.

Punktacja:

Cena – 60 pkt

C = 60%

Okres gwarancji – 20 pkt

Szybkość reakcji serwisu – 20 pkt

Suma:

100 punktów

Producent zadeklarował również zapewnienie gwarancji bankowej na okres 22 miesięcy od daty wysyłki maszyny na kwotę 30.000 EUR jako zabezpieczenie poprawnego wykonania kontraktu.

Przetarg

na dostawę linii susząco-stabilizującej.

Łódź, 05.07.2011

  1. 1. Nazwa i adres Zamawiającego.

P.P.H.U. „JANIS” Janusz Wlachos Ul. Lublinek 7 93-469 Łódź WWW.janis.pl janis@janis.pl

  1. 2. Tryb udzielania zamówienia.

Postępowanie ofertowe.

  1. 3. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Linia susząco – stabilizująca do dzianin – linia składająca się z kilku zintegrowanych elementów:

  • Stabilizator wraz z fulardem Standardowy stabilizator do delikatnych dzianin o niskich gramaturach i z dużym udziałem przędz poliuretanowych, ze szczególnym uwzględnieniem następujących cech:

Szerokość robocza – 260cm. Trójwałowy fulard. Automatyczny prostowacz wątku na wejściu. 6 – polowa komora susząco-stabilizująca zawierająca inwerterowe sterowanie nawiewem gorącego powietrza osobno na górną i dolną powierzchnię dzianiny. Wejście dzianiny min. 6m długości, z parownikiem min. 1m . Łańcuch pionowy z klapkami przytrzymującymi dzianinę w każdym ogniwie. Strefa schładzania dzianiny. Rekuperator do odzysku ciepła ze spalin. Noże do krajki w postaci podwójnych dysków ustawionych pod kątem (typ Tandematic) a nie obrotowych noży tnących.

  • Prostowacz wątku –  Automatyczny prostowacz wątku na wejściu z uniwersalnymi głowicami optycznymi do dzianin o różnym splocie
  • Nawijarka precyzyjnado precyzyjnego nawijania materiału na bele. Prowadzenie fotokomórką, j-box do umożliwienia ciągłej pracy bez zatrzymywania, elektroniczny licznik metrów. Szerokość robocza – 260cm.

Dzianina w każdym etapie ma być prowadzona beznapięciowo.

  1. 4. Zamówienia częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. 5. Informacja o ofercie wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. 6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami ;

Piotr Wlachos, z-ca dyrektora 601993348 piotrek@janis.pl

  1. 7. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności.

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.07.2011 do godz. 16:00. Termin ważności oferty minimum 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

  1. 8. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.07.2011 o godz. 10:00.

  1. 9. Kryteria oceny ofert.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednia wagę procentową

  1. a. Cena
l.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena netto za realizację zamówienia( C ) 60 % 60 punktów

Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”: W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów  wynikającą z działania:

Pi (C) = Cmin/Ci X 100 ( C) X 100 %

gdzie:

Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”;

Cmin -cena najniższej oferty ;

Ci – cena oferty rozpatrywanej;

C – znaczenie kryterium „Cena”.

  1. b. Okres gwarancji:

0 -12 miesięcy                                     –          0 pkt

12 – 18 miesięcy                                 –          10 pkt

18 – 24 miesiące                                 -          20 pkt

  1. c. Szybkość reakcji serwisu:

Dostępność darmowego serwisu online 24h/dobę oraz dostępność techników na miejscu w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii – 20pkt

Dostępność darmowego serwisu online 24h/dobę lub dostępność techników na miejscu w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii – 10 pkt

W pozostałych przypadkach   – 0 pkt

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
  2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

11. INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)     zmiany warunków udzielenia zamówienia,

2)     unieważnienia postępowania,

3)     nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

4)     pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.

12. ZABEZPIECZENIE GWARANCJI

Zapewnienie gwarancji bankowej na rzecz P.P.H.U. „Janis” w kwocie 30.000 Euro na okres 18 miesięcy.

O firmie

Firma „JANIS”

to farbiarnia, która od 1989 zajmuje się barwieniem i bieleniem optycznym dzianin i tkanin oraz ogólnie pojętym uszlachetnianiem tekstyliów.

więcej

Oferta

Szeroki asortyment

wykonywanych usług z pewnością zadowoli państwa oczekiwania.

więcej

Ogłoszenia

Ogłoszenia i wyniki przetargów / postępowań ofertowych

więcej