
Ogłoszenia
01.01.2010
Łódź, 28.07.2017
Szanowni Państwo, Poniżej znajdą Państwo informacje o wynikach postępowań przetargowych.
informacja_o_wyborze_dostawcy_remont.doc
Łódź, 26.07.2017
Szanowni Państwo, Poniżej znajdą Państwo informacje o wynikach postępowań przetargowych.
informacja_o_wyborze_dostawcy_parownik.doc
informacja_o_wyborze_dostawcy_jigger.doc
informacja_o_wyborze_dostawcy_drukarki.doc
informacja_o_wyborze_dostawcy_spektrofotometr1.doc
informacja_o_wyborze_dostawcy_spektrofotometr2.doc
Łódź, 13.06.2017
Aktualizacja wymagań na przetarg podłączenia maszyn i remontów.
Pliki do pobrania poniżej.
parametry_techniczne_zalacznik_2
informacja_o_zamowieniu_remont_zmiana
Łódź, 05.06.2017
Szanowni Państwo,
w związku z projektem „Wdrożenie wyników prac B+R celem wytwarzania cyfrowo drukowanych kompozytowych materiałów tekstylnych o właściwościach barierowych UV i antyelektrostatycznych” realizowanego w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zapraszamy do składania ofert w zakresie:
- dostawy cyfrowych drukarek dla tekstyliów
- dostawy parownika
- dostawy barwiarki typu jigger
- dostawy spektrofotometrów
- przyłączenia nowych maszyn, zbudowania instalacji i zmodernizowania potrzebnej części budynku.
Wszelkie potrzebne informacje oraz specyfikacje znajdą Państwo pod poniższymi linkami do dokumentów do pobrania.
Łódź, 15.11.2016
Szanowni Państwo, poniżej znajdą Państwo wyniki postępowania przetargowego na dostawę i montaż powlekarki.
informacja_o_wyborze_dostawcy_powlekarka.doc
Łódź, 03.11.2016
Szanowni Państwo, zapraszamy do składania ofert na dostawę i montaż powlekarki.
Potrzebne dokumenty i warunki przetargu znajdą Państwo w linkach poniżej:
Łódź, 17.03.2015
Miło nam poinformować, że wykonawcą wyników prac badawczych dotyczących linii technologicznej odnowy wody będzie Politechnika Łódzka, Zakład Technik Inżynierii Środowiska, ul. Wólczańska 175, 90-924 Łódź.
Łódź, 24.07.2014
Miło nam poinformować, że dostawcą usług informatycznych i technicznych związanych z instalacją infrastruktury technicznej i oprogramowania systemu B2B, wartości niematerialnych i prawnych w postaci oprogramowania elektronicznego systemy wymiany danych typu B2B, oraz nowych środków trwałych w postaci niezbędnego sprzętu komputerowego będzie firma
Kammag Magdalena Filipiak Ul. Tomaszewicza 1/56 94-048 Łódź
Łódź, dnia 09.07.2014r.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe
„JANIS” Janusz Wlachos
ul. Lublinek 7,
93-469 Łódź
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/POIG 8.2/14
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na planowany zakup urządzeń, oraz oprogramowania wraz w zdrożeniem w celu realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności firmy poprzez wdrożenie zintegrowanego systemu B2B” w ramach Działania 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013
Tytuł projektu
Wzrost konkurencyjności firmy poprzez wdrożenie zintegrowanego systemu B2B
Termin realizacji projektu
Maksymalnie do 30.06.2015r
Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług informatycznych i technicznych związanych z instalacją infrastruktury technicznej i oprogramowania systemu B2B, zakup wartości niematerialnych i prawnych w postaci oprogramowania elektronicznego systemy wymiany danych typu B2B, oraz zakup nowych środków trwałych w postaci niezbędnego sprzętu komputerowego.
Zakup wartości niematerialnych i prawnych – oprogramowania:
Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów. – 1 szt.
Oprogramowanie służące do utworzenia wirtualnego klastra, na którym zostaną utworzone wirtualne maszyny
Oprogramowanie maszyny wirtualnej – 2 szt
system operacyjny serwerowy do obsługi 15 użytkowników. Do zaimplementowania na dwóch urządzeniach serwerowych zakupionych w projekcie.
Oprogramowanie serwerowe dla konsoli do zarządzania środowiskiem wirtualnym – 1 szt
system operacyjny serwerowy, na którym zostanie zainstalowane oprogramowanie do zarządzania środowiskiem wirtualnym. Do zaimplementowania na urządzeniu serwerowym – konsoli do zarządzania środowiskiem wirtualnym
oprogramowania do automatyzacji i wymiany danych klasy ERP – szt. 1
oprogramowanie stanowiące główne zadanie projektu, które pozwoli ulepszyć i przyspieszyć proces biznesowe realizowane przez klientów firmy.
Planowane do nabycia rozwiązanie informatyczne poprzez funkcjonalności wdrażanych modułów umożliwi prowadzenie procesów biznesowych w środowisku on-line. Po zalogowaniu się do systemu za pomocą przeglądarki internetowej partnerzy firmy będą mieli możliwość dostępu do systemu wdrożonego przez Wnioskodawcę, dzięki czemu możliwym będzie m.in. złożenie zamówienia, weryfikacja terminowości płatności oraz składanie ewentualnych reklamacji. Wdrażane w ramach projektu oprogramowanie zainstalowane zostanie na zakupionym w ramach projektu serwerze.
Wdrożony system B2B powinien zautomatyzować procesy gospodarcze łączące podmioty w projekcie, zapewnić lepszą koordynację działań pomiędzy nimi i usprawnić wymianę informacji drogą elektroniczną.
Na płaszczyznę elektroniczną powinny zostać przeniesione następujące procesy biznesowe:
1. Ofertowanie – możliwość uzyskania wyceny złożonych zamówień
2. Składanie zamówień – możliwość składania zamówień elektronicznie
3. Informacja o statusach – sprawdzenie obecnego statusu dla realizowanych zamówień.
4. Faktury elektroniczne – możliwość pobierania faktur/przesyłania faktur na adres e-mail.
5. Historia transakcji – sprawdzenie historii zamówień,
6. Składanie reklamacji.
Platforma B2B powinna składać się z następujących modułów:
I etap: Moduł pierwszy [wykonanie i wdrożenie oprogramowania umożliwiającego w panelu klienta: ofertowanie, składanie zamówień, pobieranie informacji o statusach zamówień
I| etap: Moduł drugi [wykonanie i wdrożenie oprogramowania umożliwiającego w panelu klienta: pobierania faktur elektronicznych, historii transakcji, reklamacje, usługa SaaS
Zakup nowych środków trwałych – (poniżej podano szacunkowe minimalne parametry techniczne):
a) urządzenie serwerowe – 2 szt
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Obudowa: Rack 1U
Procesory: 2CPU
Procesor: Intel Xeon rodziny E5
Dyski: 4 x 300GB SAS 10k Hot Plug
Pamięć: 64GB DDR3 1333MHZ
Zasilacz: 2x Hot Plug
Kontroler dysków: sprzętowy
Szyny montażowe do szaf rack 19′
Karta sieciowa: 2 gniazda RJ45 Gigabit
Gwarancja: 36 miesięcy z naprawą w miejscu instalacji, reakcja następnego dnia roboczego
b) urządzenie serwerowe (konsola do zarządzania środowiskiem wirtualnym) – 1 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Obudowa: Rack 1U
Procesory: 1CPU
Procesor: Intel Xeon rodziny E5
Dyski: 2 x 300GB SAS 10k Hot Plug
Pamięć: 8GB DDR3 1333MHZ
Zasilacz: 1x Hot Plug
Szyny montażowe do szaf rack 19′
Karta sieciowa: 2 gniazda RJ45 Gigabit
Gwarancja: 36 miesięcy z naprawą w miejscu instalacji, reakcja następnego dnia roboczego
c) urządzenie do archiwizacji danych (dysk sieciowy) – 1 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Minimalna ilość dysków: 4,
Zamontowane dyski min: 2 X 2TB
Interfejs sieciowy: 2 x GbE
2 zasilacze
Szyny montażowe do szaf rack 19′
d) urządzenie do podtrzymywania zasilania UPS – 1 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Obudowa max Rack 2U
Moc > 1900W
Zarządzanie przez sieć
e) urządzenie konsola do szafy serwerowej – szt.1.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Obudowa : Rack 1U
Wyświetlacz rozdzielczość min: 1280×1024
f) urządzenie sieciowe Router – 1 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
2x interfejs WAN
Obudowa : Rack 1U
g) urządzenie sieciowe Switch – 2 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Min 24 Porty 1Gb
VLAN
Obudowa : Rack 1U
h) urządzenie sieciowe WIFI (Access Point) – 2 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Access Point
WPA2, WMM
i)komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Procesor typu Intel
Karta graficzna: oddzielna 1GB pamięci
Matryca LED 13,3′
RAM: 4GB
Dysk SSD 126GB
Wifi N, LAN 1Gb,
wbudowana Kamera HD
System operacyjny
j) zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem – 8 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Procesor typu Intel
System operacyjny
Pamięć: 4GB
HDD 160GB
DVD+/- RW
czytnik kart pamięci
LAN 100Mb
zasilacz: zgodność z normą ENERGY STAR 5.2
mysz
klawiatura
Monitor LED 19′
k) stacja robocza (komputer panelowy) – 19 szt.
Parametry techniczne minimalne wymagane:
Dotykowy Panel PsC,
Ekran miń 15″
Procesor miń 1GHz,
RAM min 1GB,
LAN 100Mb
2x USB, 1x RJ-45,
Bezwentylatorowy
l) terminal mobilny – 3 szt.
Parametry techniczne wymagane:
Obsługa przeglądarki www
Obsługa Kodów 1D
usługa informatyczna związana z instalacja i wdrożeniem oprogramowanie do automatyzacji i wymiany danych klasy ERP.
Planowane wydatki związane z kategorią usług informatycznych i technicznych związanych z instalacją infrastruktury technicznej i oprogramowania mają na celu sprawne i prawidłowe wdrożenie modułu systemu B2B dedykowany Wnioskodawcy służący zaaplikowaniu innowacyjnego rozwiązania nowych usług w firmie, poprzez min. Instalację, konfigurację i wdrożenie oprogramowania
Wymagania wobec oferentów
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty należy przygotować w języku polskim.
Wszystkie ceny należy podawać w wartościach netto i PLN.
Wskazanie terminu zakończenia dostawy i wykonania usług w ramach przedmiotu zamówienia.
Wskazanie okresu gwarancji.
Termin ważności oferty
Minimum 30 dni
Termin składania ofert
Do dnia 21.07.2014r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu oferty do zamawiającego).
Oferty można składać:
- drogą elektroniczną na adres piotrek@janis.pl, listownie lub osobiście na adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź.
Oferty winny być zgłoszone w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej: www.janis.pl oraz w siedzibie firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź.
Kryteria wyboru oferty
Ocena będzie dokonywana dwuetapowo.
W pierwszy etapie badane będzie zachowanie wymogów formalnych przedstawionych w zapytaniu ofertowym, w tym zgodność oferty z przedmiotem zamówienia.
W drugim etapie nastąpi porównanie warunków przedstawionych w ofertach zaakceptowanych przez zamawiającego po ocenie dokonanej w pierwszym etapie i przyznanie poszczególnym ofertom punktów na podstawie poniższych kryteriów wyboru:
- cena dla przedmiotu zamówienia – 80 punktów,
- czas realizacji – 20 punktów,
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania równa jest sumie maksymalnej ilości punktów z poszczególnych kryteriów wyboru i wynosi 100 punktów.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria.
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie przedmiotu oferty prosimy kierować zapytania na adres piotrek@janis.pl Piotr Wlachos
Łódź, 07.07.2014
Miło nam poinformować, że dostawcą linii technologicznej odnowy wody będzie firma Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe WODPOL Włodzimierz Serafin, Tomaszów Maz. (97-200) ul. Orzeszkowej 35-37.
Łódź, 18.06.2014
INFORMACJA O ZAMÓWIENIU
Zakup nowych środków trwałych dla firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 pn: „Wzrost konkurencyjności firmy poprzez nabycie i wdrożenie wyników prac B+R w celu zbudowania układu odzysku i zawracania wody technologicznej”.
Nazwa osi priorytetowej i działania:
Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość.
Działanie III.3 Rozwój B+R w przedsiębiorstwach.
WARUNKI ZAMÓWIENIA
I : Informacje ogólne:
Zamawiający – Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos. ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź zaprasza do składania ofert w trybie zamówienia na zakup nowych środków trwałych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
Rozliczenie za dostawę urządzeń nastąpi w PLN.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.
Wszystkie osoby po stronie Zamawiającego, biorące udział w postępowaniu, zobowiązani są do złożenia oświadczenia o bezstronności.
II : Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup następujących maszyn/urządzeń:
- zakup i montaż linii technologicznej odnowy wody
Linia technologiczna zakupywana w ramach projektu musi składać się z wymienionych urządzeń i zapewnić parametry określone w specyfikacji technicznej:
Zbiorczy punkt poboru
Usuwanie zanieczyszczeń mechanicznych do 400 μm przy pomocy mechanicznego filtra pracy ciągłej o przepustowości 20 m3/h.
3. Układ schłodzenia kąpieli spustowych. Ponieważ kąpiele poprodukcyjne mogą mieć temperatury 50 – 70°C należy ją obniżyć ze względów zarówno technologicznych (przed następnymi stopniami obróbki) jak i kosztowych, do poziomu poniżej 35°C.
4. Układ korekty pH – występuje konieczność obniżenia pH z poziomu 9,5 do ok. 6,5-7,0. Zbudowany w oparciu o zbiornik magazynowy kwasu i pompy dozującej sterowanej poziomem pH.
5. System stabilizacji tlenowej gdzie zostanie zamontowana technologia zredukowania ChZT i BZT. Technologia będzie pracowała w oparciu o stabilizację tlenową osadu nadmiernego co umożliwi kumulację i zagęszczanie odpadów i ich utylizację poprzez recyrkulację koncentratu i osadu nadmiernego.
6. Moduł filtracji podstawowej przy pomocy modułów membran ultrafiltracyjnych. Ma zawierać dwa moduły permeatu ultrafiltracyjnego o wydajności do 10m3/h każdy.
7. Zbiornik wody NR1 magazynuje wodę podczyszczoną po ultrafiltracji co umożliwi przeprowadzenie kolejnych etapów uzdatniania, które muszą zmierzać do poprawienia barwy i mętności.
8. Kolejny etap to ozonowanie które jako najskuteczniejsza metoda działa zarówno jako silny utleniacz jak i ma właściwości dezynfekujące. Przy pomocy ozonu możemy rozłożyć substancje przenoszące barwę. W nawiązaniu do powyższego istnieje konieczność uwzględnienia generatora ozonu.
9. Kolejny etap konieczny do zastosowania to sorpcja na węglu aktywnym która będzie zatrzymywała produkty oddziaływania ozonowania.
10. Ostatnim elementem ciągu odzysku wody technologicznej będzie zatrzymywanie pozostałych składników głównie związanych z organiką (barwą) przy pomocy wysokowydajnych , mikroporowatych anionitów regenerowanych solanką a następnie odzyskana woda będzie skierowana do istniejących zbiorników magazynowych wody technologicznej
III: Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu, jest udzielenie gwarancji na zakupione urządzenie na minimum 12 miesięcy, co deklaruje Dostawca w formularzu ofertowym.
Zapewnienie odpowiedniej jakości urządzeń, serwisu oraz terminu realizacji zamówienia.
urządzenia muszą spełniać normy CE
IV: Sposób obliczenia ceny ofertowej:
Cena ofertowa powinna zawierać wszelkie koszty związane z zakupem i montażem maszyn.
Cenę należy podać cyfrowo i słownie, wykazując kwotę netto, stawkę i kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.
V: Kryteria oceny ofert oraz ich opis:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium :
- cena – 100%
Punkty obliczone zostaną wg następującego wzoru:
Kryterium cena:
Pb(C) = (Cn : Cb) x 100%
- opis:
Pb(C) – ilość punktów
Cn – cena oferty najniższej
Cb – cena oferty badanej
Gdzie:
1% odpowiada jednemu punktowi przyjętemu do oceny.
Do oceny przyjmuje się całkowitą cenę zamówienia netto.
VI: Termin wykonania zamówienia:
Dostawa urządzenia powinna nastąpić nie później niż do końca czerwca 2015r
VII: Sposób przygotowania ofert:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 z zastosowaniem informacji zawartych w „informacji o zamówieniu”.
Oferta musi być złożona w języku polskim.
Oferta musi posiadać logotypy, które zamieszczone są w Załączniku nr 1.
Oferta musi być podpisana przez osoby reprezentujące firmę, zgodnie z dokumentem rejestrowym i przepisami prawa.
Kserokopie dokumentów załączonych do oferty, muszą być podpisane za zgodność z oryginałem w sposób czytelny.
W przypadku dołączenia do oferty nieczytelnej kopii, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału dokumentu.
VIII: Miejsce i termin składania ofert oraz termin ich otwarcia:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos. ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź do dnia 04.07.2014 r. do godz. 16.00, pocztą (liczy się data otrzymania) lub na adres emailowi piotrek@janis.pl
Otwarcie ofert nastąpi kolejnego dnia w siedzibie firmy.
Zamawiający może żądać od potencjalnych Dostawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
IX: Termin związania ofertą:
31 lipca 2014
X: Informacje końcowe:
Osobą udzielającą informacji na temat niniejszego zamówienia jest Pan Piotr Wlachos Tel. 42 211 18 05
W razie stwierdzenia nieprawdziwych danych zawartych w przedłożonej ofercie, mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający ma prawo wykluczyć daną ofertę.
Umowa na dostawę sprzętu powinna zawierać następujące informacje:
- W wyniku złożenia oferty w związku z ogłoszeniem o zamówieniu, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia maszyny/urządzenia – ..……….. według projektu o nazwie: „Wzrost konkurencyjności firmy poprzez nabycie i wdrożenie wyników prac B+R w celu zbudowania układu odzysku i zawracania wody technologicznej” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013:
Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość;
Działanie III.3 Rozwój B+R w przedsiębiorstwach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków niniejszego zamówienia a także unieważnienia postępowania.
Załączniki:
Zał. nr 1 – formularz ofertowy
Miejscowość i data. Piotr Wlachos
Łódź 18.06.2014r
Załącznik Nr 1.
OFERTA
Przedmiot zamówienia: zakup i montaż linii technologicznej odnowy wody
Nazwa urządzenia:………………………………………………………………………………………
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JANIS” Janusz Wlachos. ul. Lublinek 7, 93-469 Łódź
Dostawca:…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
Cena ofertowa w PLN:
Netto: zł………………………………………………………………………………………..
Słownie…………………………………………………………………………………
Podatek VAT : stawka:………… Kwota:………………………………..
Brutto: zł…………………………………………………………………………………..
słownie:…………………………………………………………………………..
Termin zakończenia realizacji zamówienia:…………………………………………………………….
Długość gwarancji:…………………………………………
Termin związania ofertą: …………………………………
Oferujemy dostawę urządzeń objętych zamówieniem zgodnie z wymogami opisu zamówienia
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz otrzymaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
Załączniki:
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
Data Podpis osób upoważnionych
Łódź, 16.01.2012
Miło nam poinformować, że najkorzystniejszą ofertę na dostawę automatycznej rozcinarki do dzianin złożyła firma Bianco S.p.a. z Włoch za pośrednictwem Drotex Sp. z o.o. z Warszawy.
Łódź, 13.01.2012
Miło nam poinformować, że dostawcą innowacyjnej technologii obróbki surowej dzianiny będzie firma R&D Project Sp. z o.o. z Łodzi. Oferta tej firmy była jedyną w konkursie.
Łódź, 09.01.2012
Miło nam poinformować, że najkorzystniejszą ofertę na dostawę linii susząco-stabilizującej przedstawiła firma Drotex Sp. z o.o. z Warszawy oferując maszynę firmy Unitech.
Łódź, 29.12.2011
Przetarg
na dostawę automatycznej rozcinarki do dzianin.
- 1. Nazwa i adres Zamawiającego.
P.P.H.U. „JANIS” Janusz Wlachos Ul. Lublinek 7 93-469 Łódź
- 2. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie ofertowe.
- 3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Automatyczna rozcinarka do dzianin.
Cechy rozcinarki:
- ma posiadać automatyczną platformę do odwijania wózka z dzianiną ze stali kwasoodpornej,
- musi zawierać wyżymarkę w paśmie z wagą do regulacji ilości dzianiny podawanej do rozcięcia,
- musi zawierać urządzenie „antitwist” do końcowego odkręcania dzianiny,
- musi zawierać urządzenie (fotokomórkę) do prowadzenia noża w sposób automatyczny w miejscu wydzielonej igły (w miejscu rozcięcia),
- szerokość robocza 260 cm.
- 4. Zamówienia częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- 5. Informacja o ofercie wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- 6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami ;
Piotr Wlachos, z-ca dyrektora 601993348 piotrek@janis.pl
- 7. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności.
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.01.2012 do godz. 16:00. Termin ważności oferty minimum 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
- 8. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.01.2012 o godz. 10:00.
- 9. Kryteria oceny ofert.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednia wagę procentową
- a. Cena
l.p. | Kryterium | Znaczenie procentowe kryterium | Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. | Cena netto za realizację zamówienia( C ) | 80 % | 80 punktów |
Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”: W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = Cmin/Ci X 100 ( C) X 100 %
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”;
|
- b. Okres gwarancji:
0 -12 miesięcy – 0 pkt
12 – 18 miesięcy – 10 pkt
18 – 24 miesiące - 20 pkt
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
- Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
11. INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany warunków udzielenia zamówienia,
2) unieważnienia postępowania,
3) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
4) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
12. ZABEZPIECZENIE GWARANCJI
Wystawienie weksla własnego na kwotę 5.000 Euro na okres 18 miesięcy.
Łódź, 29.12.2011
Przetarg
na opracowanie i dostawę innowacyjnej technologii obróbki surowej dzianiny.
- Nazwa i adres Zamawiającego.
P.P.H.U. „JANIS” Janusz Wlachos
Ul. Lublinek 7
93-469 Łódź
2. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie ofertowe.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest innowacyjna technologia obróbki surowej dzianiny.
Celem technologii ma być usprawnienie sposobu obróbki surowej dzianiny. Nowy proces będzie charakteryzował się tym, iż surowa dzianina z maszyny dziewiarskiej poddawana będzie praniu i barwieniu lub bieleniu w barwiarce. Następnie wybarwioną i odwirowaną dzianinę suszyć się będzie na suszarko – stabilizatorze w odpowiedniej temperaturze w zależności od rodzaju włókien. Tak przygotowana dzianina ponownie zakładana będzie na suszarko – stabilizator, w którym w części wstępnej znajdował się będzie fulard trzywałowy z dwoma kuwetami.
Wysuszoną dzianinę wprowadzać się będzie do pierwszej kuwety, gdzie nastąpi napawanie pierwszą mieszaniną zawierającą środek poprawiający zwilżalność powierzchniową, środki uszlachetniające i wodę. Następnie dzianina przejdzie przez pierwszy zestaw wałów wyżymających fularda, gdzie nastąpi usunięcie nadmiaru roztworu mieszaniny, zostawiając pewną jej ilość niezbędną do zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu. Pozostałość środków uszlachetniających będzie następnie przenoszona w wilgotnej dzianinie do drugiej kuwety.
W kolejnej kuwecie znajdować się będzie druga mieszanina, zawierająca środek poprawiający zwilżalność powierzchniową. Zwilżona i napawana środkami uszlachetniającymi dzianina zostanie wprowadzana do drugiego zestawu wałów wyżymających fularda, gdzie nastąpi ostateczne jej wyżęcie.
Następną fazą cyklu technologicznego będzie dalsze prowadzenie wilgotnej dzianiny, zawierającej środki uszlachetniające, przez urządzenie prostujące i wyrównujące strukturę i naprężenia w tej dzianinie.
Dalej dzianina będzie prowadzona przez łańcuchy, które skierują ją do komór suszących stabilizatora (suszarki ramowej) – stanowiącej element linii susząco – stabilizującej. W tej fazie odbędzie się wykurcz termiczny, co spowoduje ostateczne usuniecie naprężeń w dzianinie oraz usieciowanie termiczne na powierzchni włókna środków uszlachetniających. Wysuszona i ustabilizowana dzianina nawijana będzie na belę w nawijarce precyzyjnej, stanowiącej ostatni z elementów kompletnej linii susząco – stabilizującej dzianinę. Jako środki uszlachetniające można stosować: środki trudnopalne, bakteriobójcze, zapachowe, przeciwdeszczowe (wodoodporne), zmiękczające, środki z wyciągiem aloesu, środki zawierające teflon, środki antyelektrostatyczne i inne.
4. Zamówienia częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o ofercie wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami ;
Piotr Wlachos, z-ca dyrektora
601 993 348
7. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności.
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.01.2012r. do godz. 16:00.
Termin ważności oferty minimum 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
8. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.01.2012 o godz. 9:00.
9. Kryteria oceny ofert.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednia wagę procentową
- Cena
l.p. | Kryterium | Znaczenie
procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
za dane kryterium |
1. | Cena netto za realizację zamówienia( C ) | 100 % | 100 punktów |
Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”:
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = Cmin/Ci X 100 ( C) X 100 %
gdzie: Pi(C) | ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”; |
Cmin | cena najniższej oferty ; |
Ci | cena oferty rozpatrywanej; |
C | znaczenie kryterium „Cena”. |
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
- Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert
11. INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany warunków udzielenia zamówienia,
- unieważnienia postępowania,
- nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
- pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
Łódź, 12.12.2011
Przetarg
na dostawę linii susząco-stabilizującej.
Łódź, 12.12.2011
- 1. Nazwa i adres Zamawiającego.
P.P.H.U. „JANIS” Janusz Wlachos Ul. Lublinek 7 93-469 Łódź
- 2. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie ofertowe.
- 3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Linia susząco – stabilizująca do dzianin – linia składająca się z kilku zintegrowanych elementów:
- Stabilizator wraz z fulardem – Standardowy stabilizator do delikatnych dzianin o niskich gramaturach i z dużym udziałem przędz poliuretanowych, ze szczególnym uwzględnieniem następujących cech:
Szerokość robocza – 260cm. Dwa podwójne fulardy. Automatyczny prostowacz wątku na wejściu. 7 – polowa komora susząco-stabilizująca zawierająca inwerterowe sterowanie nawiewem gorącego powietrza osobno na górną i dolną powierzchnię dzianiny. Grzanie gazowe. Dysze nadmuchowe o wzdłużnym przekroju pionowym prostokątnym. Wejście dzianiny min. 6m długości, z parownikiem min. 1m . Łańcuch pionowy z klapkami przytrzymującymi dzianinę w każdym ogniwie. Strefa schładzania dzianiny. Całkowicie bezobsługowy rekuperator do odzysku ciepła ze spalin. Noże do krajki w postaci podwójnych dysków ustawionych pod kątem (typ Tandematic) a nie obrotowych noży tnących.
- Prostowacz wątku – Automatyczny prostowacz wątku na wejściu z uniwersalnymi głowicami optycznymi do dzianin o różnym splocie
- Nawijarka precyzyjna – do precyzyjnego nawijania materiału na bele. Prowadzenie fotokomórką, j-box do umożliwienia ciągłej pracy bez zatrzymywania, elektroniczny licznik metrów. Szerokość robocza – 260cm.
Dzianina w każdym etapie ma być prowadzona beznapięciowo.
- 4. Zamówienia częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- 5. Informacja o ofercie wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- 6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami ;
Piotr Wlachos, z-ca dyrektora 601993348 piotrek@janis.pl
- 7. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności.
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.01.2012 do godz. 16:00. Termin ważności oferty minimum 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
- 8. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.01.2012 o godz. 10:00.
- 9. Kryteria oceny ofert.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednia wagę procentową
- a. Cena
l.p. | Kryterium | Znaczenie procentowe kryterium | Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. | Cena netto za realizację zamówienia( C ) | 60 % | 60 punktów |
Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”: W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = Cmin/Ci X 100 ( C) X 100 %
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”;
|
- b. Okres gwarancji:
0 -12 miesięcy – 0 pkt
12 – 18 miesięcy – 10 pkt
18 – 24 miesiące - 20 pkt
- c. Szybkość reakcji serwisu:
Dostępność darmowego serwisu online oraz dostępność techników na miejscu w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii – 20pkt
Dostępność darmowego serwisu online lub dostępność techników na miejscu w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii – 10 pkt
W pozostałych przypadkach – 0 pkt
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
- Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
11. INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany warunków udzielenia zamówienia,
2) unieważnienia postępowania,
3) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
4) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
12. ZABEZPIECZENIE GWARANCJI
Wystawienie weksla własnego na kwotę 20.000 Euro na okres 18 miesięcy.
01.12.2011
Zgodnie z punktem 11 zapytania ofertowego z dnia 05.07.2011 na zakup Linii susząco-stabilizującej do dzianin, P.P.H.U. „Janis” unieważnia postępowanie ofertowe. Zakup Linii susząco-stabilizującej do dzianin miał zostać zrealizowany w ramach Działania 4.3 Kredyt technologiczny Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Podpisanie umowy z dostawcą linii uzależniono od decyzji Banku Gospodarstwa Krajowego o rekomendowaniu projektu do dofinansowania.
Z uwagi na długi okres rozpatrywania złożonego wniosku o dofinansowanie, a także dużą zmienność na rynku Linii susząco – stabilizujących, zdecydowano się na rozpisanie nowego zapytania ofertowego w terminie późniejszym. Warunki nowego postępowania zostaną do Państwa wysłane w stosowanym terminie.
ŁÓDŹ, 20.07.2011
WYNIKI PRZETARGU
Pragniemy poinformować, że najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Icomatex (Hiszpania), za pośrednictwem Damko-Polska Sp. z o.o.
Punktacja:
Cena – 60 pkt
C = 60%
Okres gwarancji – 20 pkt
Szybkość reakcji serwisu – 20 pkt
Suma:
100 punktów
Producent zadeklarował również zapewnienie gwarancji bankowej na okres 22 miesięcy od daty wysyłki maszyny na kwotę 30.000 EUR jako zabezpieczenie poprawnego wykonania kontraktu.
Przetarg
na dostawę linii susząco-stabilizującej.
Łódź, 05.07.2011
- 1. Nazwa i adres Zamawiającego.
P.P.H.U. „JANIS” Janusz Wlachos Ul. Lublinek 7 93-469 Łódź WWW.janis.pl janis@janis.pl
- 2. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie ofertowe.
- 3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Linia susząco – stabilizująca do dzianin – linia składająca się z kilku zintegrowanych elementów:
- Stabilizator wraz z fulardem – Standardowy stabilizator do delikatnych dzianin o niskich gramaturach i z dużym udziałem przędz poliuretanowych, ze szczególnym uwzględnieniem następujących cech:
Szerokość robocza – 260cm. Trójwałowy fulard. Automatyczny prostowacz wątku na wejściu. 6 – polowa komora susząco-stabilizująca zawierająca inwerterowe sterowanie nawiewem gorącego powietrza osobno na górną i dolną powierzchnię dzianiny. Wejście dzianiny min. 6m długości, z parownikiem min. 1m . Łańcuch pionowy z klapkami przytrzymującymi dzianinę w każdym ogniwie. Strefa schładzania dzianiny. Rekuperator do odzysku ciepła ze spalin. Noże do krajki w postaci podwójnych dysków ustawionych pod kątem (typ Tandematic) a nie obrotowych noży tnących.
- Prostowacz wątku – Automatyczny prostowacz wątku na wejściu z uniwersalnymi głowicami optycznymi do dzianin o różnym splocie
- Nawijarka precyzyjna – do precyzyjnego nawijania materiału na bele. Prowadzenie fotokomórką, j-box do umożliwienia ciągłej pracy bez zatrzymywania, elektroniczny licznik metrów. Szerokość robocza – 260cm.
Dzianina w każdym etapie ma być prowadzona beznapięciowo.
- 4. Zamówienia częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- 5. Informacja o ofercie wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- 6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami ;
Piotr Wlachos, z-ca dyrektora 601993348 piotrek@janis.pl
- 7. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności.
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.07.2011 do godz. 16:00. Termin ważności oferty minimum 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
- 8. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.07.2011 o godz. 10:00.
- 9. Kryteria oceny ofert.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednia wagę procentową
- a. Cena
l.p. | Kryterium | Znaczenie procentowe kryterium | Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. | Cena netto za realizację zamówienia( C ) | 60 % | 60 punktów |
Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”: W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = Cmin/Ci X 100 ( C) X 100 %
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”;
|
- b. Okres gwarancji:
0 -12 miesięcy – 0 pkt
12 – 18 miesięcy – 10 pkt
18 – 24 miesiące - 20 pkt
- c. Szybkość reakcji serwisu:
Dostępność darmowego serwisu online 24h/dobę oraz dostępność techników na miejscu w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii – 20pkt
Dostępność darmowego serwisu online 24h/dobę lub dostępność techników na miejscu w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii – 10 pkt
W pozostałych przypadkach – 0 pkt
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
- Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
11. INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany warunków udzielenia zamówienia,
2) unieważnienia postępowania,
3) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
4) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
12. ZABEZPIECZENIE GWARANCJI
Zapewnienie gwarancji bankowej na rzecz P.P.H.U. „Janis” w kwocie 30.000 Euro na okres 18 miesięcy.

O firmie
Firma „JANIS”
to farbiarnia, która od 1989 zajmuje się barwieniem i bieleniem optycznym dzianin i tkanin oraz ogólnie pojętym uszlachetnianiem tekstyliów.